Täytyy myöntää ettei tämä lääkkeiden vaihto järin miellyttävää ole.  Nyt on Risperdal jätetty kokonaan eli tänään oli ensimmäinen päivä yli 3 vuoteen kun en syö Rdalia.  Olen äkäinen, kaihdan kosketusta, on vuoron perään kylmä ja kuuma.  Ei oikein pysty keskittymään kunnolla.  Tossa pari viikko sitten, kun alensin Risperdalin 1 mg:aan niin oli aikamoisia psykoottisia ajatuksia muutaman päivän ajan.  Aattelin jo nostaa sen takaisin, mutta siitä selvittiin.  Tuntuu, että Abilify on alkanut kunnolla vaikuttamaan eli psykoottista ajattelua ei ole.

Työharjoittelussa on tylsää.  Kuhan maleksin siellä.  Kuljetusalalla olen.  Kyllä mua se ala kiinnostaa muttei työskentely tuossa firmassa missä olen harjoittelussa.  Kuskit eivät kerkeä pitämään ruokataukoja yms.  ja olen nähnyt kahden kuskin menettävän hermonsa täysin, ovat mm. paiskoneet tavaroita.  En tiedä, ehkä liian rankka ala minulle.

Ammatinvalintapsykologi suositteli testien perusteella minulle amk-opintoja tietojenkäsittelyalalta.  Kattoo nyt jos hakee.  Psykiatri on kyllä eri mieltä.