No niin nyt olen tehnyt päätöksen: lopetan röökäämisen.  Tunti sitten poltin viimeisen tupakan.  Olen laskenut, että m inulla menee 40 euroo kuukaudessa sätkiin.  Huomasin ettei minulla ole varaa harrastaa mitään ja kun tuo 480 e/vuodessa säästyy niin kykenee edes jotain harrastelemaan.

1.2. on aika lääkärille.  Haluan tuosta Risperdalista eroon, lähinnä libidon heikkenemisen ja väsymisen vuoksi.  Voisin nukkua kaiket päivät ja olen kuitenkin syönyt tota lääkettä jo 3 vuotta, eli en usko väsymyksen enää lähtevän.  En tiedä, toivottavasti psykiatri ei tarjoa tilalle Zyprexaa, sitä en suostu syömään, kroppani on täynnä raskausarpia siitä kun viimeksi sitä söin.

Huomenna olis kokeet.  En ole jaksanut lukea, huomenpäivällä luen muistiinpanot ja se saa riittää.  Torstaina olin uskonnon kokeessa ihan unessa, vastasin essee-kysymykseen niitä näitä, kai sieltä jotain säälipisteitä tulee.  Ensi viikolla alkaa viimeinen jakso sitten, toivottavasti pääsen vähällä lukemisella.

Piti lainata pikkuveljeltä jokunen euro, että sai vaimolle lääkkeitä.  Saan vasta ensi viikolla rahaa, joten tää viikonloppu on mennyt aika lailla rahattomana.  Pitäis laittaa sossuun hakemusta.